Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

24 februari 2010

Väder prat!



ALLA pratar om vädret nu.

Ja det är verkligen länge sedan det var en sånn här vinter

40 år sedan , typ.


Härligt är det men när man ska ut i trafiken är det mindre kul.


Och jag kan inte förstå varför det finns dom som cyklar.


I meter djup snö , hmmmmm.


Jag tycker oxå synd om alla småbarnsföräldrar som måste ,


dra barnvagnar i detta väglag det är en omöjlighet.........




Kram Mor i Stugan

3 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Ja vinteren holder grepet og det blir ikke bedre om vi surmuler over den ! VÅREN KOMMER!!!!!!!
Klem til deg!

Torilpia sa...

Jeg er så glad jeg slipper å dra rundt på en barnevogn i metervis med snø .. :o) Har gjort det før - og måtte regelmessig ty til akebrett i steden .. tungt uansett.

Vi har heldigvis stort sett hatt kalde dager og dermed mindre snø. Er nesten å foretrekke synes jeg da .. :o)

Ha en flott onsdag - klemmer!!

PS! Gleder meg til våren jeg også :o)

Kamerasamleren sa...

Også jeg synes vi har hatt nok vinter, selv om den har vært flott på mange vis. Kaldt vær gir mindre snø, men også høyere fyringsutgifter og mindre utetid for oss med lungeproblemer. Jeg klager ikke, men tror det kan være lov å se frem til varmere tider.

Takk igjen for besøket hos meg og det stemmer, det har nok stort sett vært meg det har dreid seg om de siste førti årene. Og motsatt. :)

Og så er det snart helg igjen da...
Ha fortsatt en fin ventetid mot sommeren.