Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

26 februari 2010

Statistik om kroppen !



Visste ni att.


- det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen.


- människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt.


- längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger.


- lårbenet är lika hård som cement.


- kvinnans hjärta slår snabbare än mannens.


- på varje fot har vi runt tusen miljarder baktierier.


- kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen.


- vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står.


Kvinnor har redan läst färdigt detta.


Männen tittar fortfarande på sin tumme.......







Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Takk for dagens nyttige informasjoner, også ganske så spennende. Og som så ofte en liten overraskelse innebygd. :)

God helg! Og takk for serveringen...

Torilpia sa...

Haha .. :o)

Bra innlegg! Takk for informasjonen!