Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

05 februari 2010

Från koja till tjusiga villor !


Våren är på antågande och de små vinterfrusna fåglarna ska leta bostad.

Först till kvarn får först mala som det heter.

Här är det verkligen snack om skillnader från skogskoja till höghus och tjusiga villor.

Så våra fåglar har det rätt så bra här i vårt land.

Eller hur.......








Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Får så veldig lyst til å være fugl når jeg ser dette. :) Flotte hus! Likte forresten tipset ditt for å fjerne bekymringene.

Ha en fin dag!

Kamerasamleren sa...

NB Har enda ikke funnet en oversetter som fungerer på bloggen min. Beklager det, men prøver fortsatt.