Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

16 februari 2010

Värdefulla !

Äldre människor är värdefulla.



Vi 50+ är mer värdefulla än den yngre generationen.


Vi har silver i vårt hår.


Vi har guld i våra tänder.


Vi har stenar i våra njurar.


Vi har bly i våra fötter.........






Kram Mor i Stugan

3 kommentarer:

Fotspår i sanden sa...

Det är så sant som det är sagt!
Välkommen till min blogg!
www.lillagunilla.blogspot.com

Bestemor Drillo sa...

Ja det er helt sant og så har vi så mange flere år å se tilbake på!!

Klemfra meg!

Ancan sa...

Så sant så :)
Och hjärtat är fyllt av kärlek...