Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

13 oktober 2010

Brrrr.... I dag är et kallt !

Good frosen morning!

Ha , ha , ha så vitsig och internationell jag är.

Fy i dag är det kallt här.
Visserligen skiner solen, men det blåser

lite och då blir det ju kyligt 3- grader visar termometern.

Ja just det , jag läste en artikel om , handslag.

Alla har vi väl någon gång hälsat på en död sill , och det är lika obehagligt varje gång.

Nu visar en forskning som rapporterar att Brittiska forskare har undersökt över 50 000
personer mellan 18 och 80 år i 33 länder över hela världen att de som hälsar med fast handslag
lever längre.

Ja , nu behöver bara läkaren hälsa på patienten för att upptäcka om de har dålig hälsa.
Så är det.......... :o)
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: