Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

30 oktober 2010

God Morgon !


En får tacka er för alla kommentarer jag har fått .
Nästa vecka är det november månad visst pinnar det på.

De sista 2 månaderna av året är kvar och snart så står vi inför år 2011.

Nu gäller det att se till att passa på och införliva våra nyårslöften vi gav för 10 månader sedan,
ännu har vi en chans att lyckas .

Än är det inte försent att vi lyckas uppnå våra nyårslöfte 2010 , eller hur.
PS. GLÖM INTE OCH STÄLLA IN TRÄDGÅRDSMÖBLERNA IKVÄLL............







Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: