Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

12 oktober 2010

Ullared !

Ullared , det blev ju världens succé för de som gjorde det programmet.

Och mycket händer garanterat som vi ALDRIG får se.

Men även om dom inte är världens super interligenta människor, så skrattar inte människor med
dom , utan åt dom.
Tv utmålar dom som clowner.

Och Ullared är ett underhållnings program.
Men är det rätt att bara ta med sådana som är udda och har sina konstigheter ,
och utmärker sig för det.........





Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Carina sa...

men jag tycker både Ola-Conny och Morgan är jättemysiga personer om än lite udda, å dom verkar ju trivas med att va med i programmet