Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

14 oktober 2010

Har alltid rätt !


Vi är ju en massa människor som tror och tycker olika.

Kan vi inte få göra det då.
Att acceptera det som folk skriver kan man väl göra.

Är det nåt då som är totalt annorlunda och man kanske blir arg , då får man ju lämna det.
För läget är så att man kan inte tro att man skall kunna uppfostra

vuxna människor att tro och tycka som en själv tycker.

Vill man övertyga en människa skall man vara mycket klok och inte
vara som en lärare eller morsa.

För då går det inte alls............
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: