Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 oktober 2010

Jag lutar !


Jo visst är det så.

Just nu så har jag fått slagsida liksom.

Men visst...... tänker ni........

Inte kan en människa få slagsida inte.

Rätt !

Men jag tyckte det var en så jäkla bra beskrivning på mig och min ONDA KNASIGA RYGG
just nu, hihiiii .

Så länge man styr rodret och håller rätt kurs så nog går färden någorlunda rakt framåt mot
resmålet , eller hur .

Men se när man inte står där vid rodret , vad händer då .

Jo se då , går skeppet på grund och får slagsida , precis som jag nu fått.

Så nu gäller det att få hjälp med bog seringen av skeppet så det kommer ut på farleden igen , till
nya okända resmål.

Jag undrar om det finns någon av er som vill hoppa på skeppet och följa med på en tur till
det okända.

Men du , väntar dig ingen lyx på skeppet för resan kommer att vara flärdfri och all
glamour lämnas på landbacken.

Din biljett för att komma ombord på mitt skepp är att du är helt ren från
alla titlar , prylar , pengar , slott och kojor och typ märkers kläder ja allt det där.

Så kom som du är för du duger så väl ändå på mitt skepp.................
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: