Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 oktober 2010

PUUST !

Vare sig jag vill det eller inte , så måste jag "sköta om

dammråttorna här hemma.

Dom börjar bli alltför många och stora ( har en schäfer som fäller liksom )
så jag har matat dammsugaren med dom.

Ett riktigt SKROVMÅL blev det.

Många kallar ju dom här "råttorna" för änglatofflor, vackert ord på jäkla irriterande företeelse
tycker jag.

Dom tar ju aldrig slut dom jäklarna.

Det är då ett som är säkert.

Men nu är dom VÄCK.

Men men , imorgon är det samma visa igen , pust......


ÖNSKAR ALLA EN UNDERBAR HELG......
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: