Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

27 oktober 2010

Farligt med 3-dimensionell film !

Har ni hört talas om kvinnan som påstod att hon blivit med barn när hon var och såg en
3 dimensionell film.

Hon hade blivit med barn under tiden hennes man var bortrest och när barnet föddes så hade
barnet en betydlig mörkare hy än vad paret själva hade.

Då förklarade sig frun med att hon hade blivit med barn när hon var och såg en 3- dimensionell
film på bio av en mörkhyad skådespelare i filmen.

Där ni, vad säger ni om den historien..

Jag själv vill bara ifrågasätta kvinnans förstånd..........












Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: