Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

17 oktober 2010

Något för skrattmusklen !

En liten pojkes pappa hade sagt till honom att när man blev kissnödig skulle man säga att man måste slå en drill.
Pojkens mamma tyckte dock inte om detta uttryck så hon sa till pojken att han istället skulle säga: Jag måste sjunga.
Mamman och pappan åkte sedan utomlands och pojken skulle sova hos sin mormor under tiden.
Andra natten vaknade han mitt i natten och sa: Mormor jag måste sjunga.
Nej , nej min lille vän du får allt vänta till i morgon.
Men mormor.
Inga men.
Men jag är jättesjungnödig.
I fall du är så sjungnödig, så får du göra det tyst i mormors öra............












Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: