Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

28 oktober 2010

Till Männen !


Hej mannen där .

Har du någon gång vaknat upp ur en mardröm, precis när du upptäckte att din
KISSEPINNE var borta.

Visst var det en grym mardröm helt enkelt fasansfullt att bara tänka tanken, eller hur.
Men mardrömmen eller tanken din kan bli sann.
Du man, du har säkert hört att vi kvinnor går på kontroller för bröstcancer och tar cellprover
ifrån vår grotta.


Men var gör du som man.

Du ska inte tro annat än att du också kan drabbas av denna fruktansvärda sjukdom som tex.
prostata cancer.


Har du besvär med att kasta vatten , trägningar eller du kanske liksom har problem med att få
fjongPINNEN.

Då är det dags för dig att göra en liten kontroll av dina JUVELER mellan benen.

Ett blodprov kan visa om du är i riskzonen , så varför inte ringa Vårdcentralen och få en tid för
detta prostata prov.

En billig livförsäkring i det stora hela och mardrömmen behöver inte bli sann.
Lycka till och var nu rädd om det du har för visst är ditt DINGELEDONG en värdefull gåva.

Så se till att få behålla din vackra KLASE , låt inte mardrömmen bli sann.
Om du nu läser detta så låt varje MAN i ditt sällskap få ta del av denna text för jag vill rädda
ett liv.

Jag ber också om ursäkt för alla mina ÖKNAMN på mannens skapelse ;=) ..............














Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: