Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

16 oktober 2010

Lördag Morgon !


Jag kom att tänka på alla bygg och inrednings program som visas på TV,

som man så gärna vill härma.



Men innan ska det skaffas bygglov och byggmaterial och en massa annat

fix och trixa


En dag fick jag se denna underbara bild på ett hemmafixat garage ,

se bilden.



Håll med om att visst är garaget fint för den lille grållen.


Billigt underhållsfritt och charmigt , så varsågod här har ni ritningen , HELT gratis.


Garage.

A. Skaffa 5 st telefonstolpar.

B. Lägg ut dom på marken.

C. Forma ett I_I

D. Kör in bilen.


Kör försiktigt och se upp för eventuell halka......


Kram Mor i Stugan








Inga kommentarer: