Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

26 januari 2009

En tia !!


Tio kronor för dina tankar , kan man säga till en person som man riktigt ser är "LÅNGT BORTA" från verkligheten.

Va, vad sa du , undra personen frånvarande.

Just det , tankarna hade helt och fullt stängt av den personen från omvärlden.


Jag tror att alla människor dagdrömmer och fantiserar , och de tankarna vill man behålla för sig själv. De är betydligt mera värda än en TIA.


Det är tur att man får tänka fritt , och inte straffas för sina tankar. Det är ju ingen som vet vad man tänker , som tur är kanske.


Lika så , är det samma här på bloggen. Tänk om jag skrev direkt från hjärtat , vilken smaskig och spännande läsning det hade blivit , ha ha .


Mitt innersta behåller jag för mig själv men man vet ju aldrig. Jag kanske får blogginfluensa och börja må dåligt.


Undra om det är lång inkubationstid......

Kram Mor i stugan

Inga kommentarer: