Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

02 januari 2009

Normal !

Nu so har gubben min blivit normal , ja bode i magen och po overkroppen , springer inte po toaletten och lyser inte heller som en julblomma . Nu er han redo for nya tag , i matens verld :).

Mig er det inte nogra storre fel po enn , att de j*vla smo myggen som varken hors eller syns nestan har etit upp mina ben , har kopt medel mot detta, men po mig verkar det som om de gillar det bettre ner jag har sprutat in hela kroppen i detta, :((

So mina ben och fotter er uppsvullna , ser nestan ut som smo stockar, och dert kliar satan.

Vi ska ut och resa en dag , so det kommer lite uppdateringar om vad vi fick vara med om,
Ha det nu so bra allihopa der hemma so hors vi senare.....

Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och God Fortsattning po det
nya oret.
Jag skriver som du po "Thai-svenska", det loter so exotiskt.
Vi foljer er resa med provningar och noje.Anna-Lisa fick lotter till
jul och vann 2.000.
Vi vantar med spanning po nasta blogg.
Ha bra dagar
carleivor

mor i stugan sa...

hej Carleivor !
Ha Ha,vilket namn men vet nog vem ni er. Hoppas att ni har haft en god jul och ett gott nytt or. Ska ut po resa , so ni for lesa om den po bloggen sedan.

Kramar till er .