Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 januari 2009

En gigantisk hög !

Varför kan man inte göra allt när man borde göra det , istället för att skjuta upp saker hela tiden.

Det vore ju så otroligt mycket enklare , om man gjorde saker och ting på en gång istället för att bara samla allt på hög , en hög som fort blir gigantisk.




En gigantisk hög , gör att man inte orkar göra något , för att man vet hur mycket man borde göra, och gör man inget så blir högen ännu högre , och man orkar ännu mindre.

En ond cirkel . JA

Man är så medveten om hur det blir , men ändå gör man likadant gång på gång. Varför ändrar man sig aldrig.

Nu är kanske inte min hög så gigantisk men den finns.....


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: