Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

17 januari 2009

Hugo !

Bonzon
Hugo

Så har äntligen våran lilla nya familjemedlem kommit hem för gått. Hade handlat lite saker till honom , men har även kvar saker efter Bonzon som passar honom, så den stackaren får ha ärvegods.

"Varför jag sparat saker efter Bonzon , ja det kan jag inte svara på riktigt , men har bara inte kunnat göra mig av med det ".


Men tänkte som så , stackars liten inte ska du behöva ärva allt efter Bonzon , utan något eget ska du ha.
Så det jag köpte var lite nya leksaker , nytt halsband och inte minst så skulle han minsann få en sprillans ny Biabed ( säng ).


De ny leksakerna var roliga , men de efter Bonzon , ja det var ju helt klart dom bästa .Likaså den nya Biabedden , den tycker han väl att den har en okej färg kanske .

I Biabedden ligger inte Hugo , utan där har han lagt sina leksaker , Hugo The Boss ,han intog direkt Bonzons gamla gröna skinn fotölj som också stått kvar, men som jag hade tänkt köra till tippen .

Till tippen blir det ingen resa med en gammal sliten skinnfotölj, den får hänga med ett hundliv till....



Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att det är bra att fotöljen få hänga med lite till....den är ju en riktigt hundsäng :-) och klart att han vill ha Bonzons gamla saker, för inte vill han väl ha lilla Nemos saker :-)