Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

11 januari 2009

Lilla Vernamo !

Man oker till andra sidan jordklotet for att ha det skont , sola , bada och njuta men inte minst for att slippa alla Vernamobor , som man moter po Ica Kvantum ner man handlar. Men icke de dyker upp lite her och var .

Den forste kommer ner vi en kvell satt po en pytte liten restaurang och ot lite mat , det var min gamla jobbar kompis och hennes sambo , vi satt och pratade en stund , har ockso varit ute med dem tillsammans och etit.

Sen det dok det upp 2 par till och de bor till och med po samma hotell som oss, och till roga po allt , samma voningsplan, med och vi bor mitt i mellan dem.

Var ute i forgorkvell do sprang vi po en gammal kompis fron forr, de var her med hela tjocka slekten, ja jag vet inte var man ska oka for att INTE treffa nogra Vernamobor....

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: