Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

13 januari 2009

Jag gjorde det !

So er det sista dagen idag som vi for njuta av sol , bad och skon strand och en sista kropps massage. For imorgon so ber det hemmot mot kalla Sverige igen , har nu haft en underbar semester i 3 veckor , so det for man leva po lenge.

Har inhandlat diverse saker till oss sjelva och even till ovriga familjemedlemmar , so ikvell ska nu detta packas ner i resveskorna , ja vi for vel se om allt gor ner :)) . Har en gubbe som for setta sig po veskan om det blir svort att dra igen dragkedjan.

I gorkvell so startade en 9 dagars long Karneval her der vi bor , der fanns allt i matveg , kleder lotterier, smo barer , ja allt. Vi gick runt och tittade lite , sen blev det shopping igen , gubben kopte en liten hammare vad nu han ska med den till , hela vorat forod er fullt med verktyg , so nu for han hem och rensa ut gammal brote i forodet . ( Sonen brukar komma hem och lona verktyg , som aldrig kommer tillbaka , so vi kanske ska ringa honom forst ).

Efter en long rundvandring po Karnevalen so bestemde vi oss att nu drar vi hemmot till hotellet,
och plotsligt hender det , der log dom , de oljefriterade KACKELACKORNA , en var cirka 5 cm long och 2 cm bred. JAG GJORDE DET , OT UPP DEN ALLTSO......
Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Unknown sa...

HUR i hela världen kunde du...äta kackerlackor, man spyr ju nästan bara av att se dem!

Välkomna hem igen!
Vi har saknat er/Linda & co