Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

16 januari 2009

Hemma igen !

Ja , så här varmt välkomna hem , blev vi av sonen & sonhustrun och barnbarnen . Det var så mysigt , så det kom en liten tår på kinden av lycka , och det värmde i hjärtat.
Det var inte bara denna banderoll som var upp hängd , utan i sovrummet låg det på våra sängar ballonger och en julklapp till oss var på våra kuddar . På köksbordet stod det en vas med ett fång röda Tulpaner och lyste.


Skulle sedan gå in på toaletten och vad hittar jag där , jo två fint ihop vikta badlakan med choklad på varje , som log så där lite tjusigt på sned , på våran jacuzzi , toapappret var vikt i spets . Ja precis som när man kommer till hotell i utlandet.



Som sagt så har vi haft en underbar semester , det har varit omkring 30 - 32 gr i skuggan varje dag , morgon som kväll . Så vi har inget att klaga på , men när man sen kommer hem till kalla Sverige , så håller man ju för fasiken på att frysa häcken av sig .



Brrr så kallt , men som man säger . Borta Bra Men Hemma Bäst. Så nu passar dörrmattan in i allafall.......

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: