Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

31 januari 2009

Vad i fridens namn är det !

Jag fick ett brev från Bonniers Bokklubb .

Normalt sett går så´na brev direkt i pappersinsamlingen , jag har varit med i en bokklubb för mycket , och känner ingen längtan efter att bli det igen.

Men , i kuvertet kände jag något hårt , som nog inte var papper så jag öppnade och fann.

Vad i hela friden är det för pryl , en rund ring med 2 piggar på ??

Jag läste igenom hela det hurtfriska materialet , men fann ingen ledtråd till vad jag fått , vad jag skulle ha det till eller varför de skickade ut det till just mig.


Är den NÅGON som har en aning......



Kram Mor i stugan

Inga kommentarer: