Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 januari 2009

Jag klarar det inte !

När jag åker iväg till affären för att handla , gör jag det motvilligt , men väl där brukar det vara en stund för avkoppling , vila och total hjärndöd.

Tar en kundvagn och hänger mig och min handväska på den , och kopplar in autopiloten. Som en ZOOMBIE kryssar jag in och ut mellan varumontrarna och plockar rutinmässigt ner vad jag behöver i vagnen.




Hjärnan är satt på totalt viloläge , och möter jag någon jag känner , är det upp till dem att påkalla uppmärksamhet annars ser jag dom inte.

Nu möblerade om bland hyllorna , De OMORGANISERAR. Det ska bli mycket bättre , säger de, men för mig blir det bara KAOS.


Jag känner mig som ett barn som blivit av med sin snuttefilt.....


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: