Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

31 december 2008

Balunns !

Ja nu har vi etit en god nyors frukost och lyssnat till jul musik, gick sedan for att kopa lite mer solskyddsfakor , gubben min borjar inta julblomme ferg po ovre delen av kroppen ( alltso rod ).

Ikvell blir det nyors balunns her po hotellet , massor av god mat och upptredande av olika slag,
sedan vid 12 slaget so smeller det ordentligt , eftersom de har riggat nestan den 3 km. longa stranden med fyrverkri och do menar jag fyrverkeri .

Inte nogra smo futtiga raketer po en pinne , utan stora doningar som er nergrevda i sanden de er stora som betong plintar, so kl:18.00 svensk tid firar vi in det nya oret her i Thailand.

So till er alla der hemma onskar vi ett Gott Nytt or eller som man seger
her po Thailenska Sawatde Pe Mai ......

Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Cina å Roffe Poffe
Inte ett dugg avundsjuk, bara sjukligt avundsjuk. Känns bra att veta att Ni gamlingar har det bra. Vi ynglingar är hemma och jobbar för brödfödan. Ha nu ett gott slut på året och lova att ta hand om det nya.

Kramar från Aprikosgänget

Unknown sa...

Gott Nytt År till er också! Ville bara säga att idag har vi varit hemma hos er och lånat "Spa´t" lite och även kollat så allt är i sin ordning. Och ni kan vara lugna, allt som fattas är halva godisskålen ;-). Kram Linda Pierre Ebba och Kevin.