Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

28 december 2009

Är dom lyckliga !

Stelheten hos dom båda två gör mig bara illamående och att man sen måste vara vattenkammad och friserad som värsta pensionärerna gör inte saken bättre.



Jag kan inte på något vis förstå varför man måste vara så tillgjord och konstlad bara för att man tillhör Kungafamiljen.



Kan inte låta bli att fundera varför det ska behöva vara på det här viset.




Dessa två är ju bara "vanliga" människor och naturligtvis så måste dom föregå med gott exempel , men varför klä sig på detta sätt.



Viktoria klädd som en gammal tant.


Titta på bilden och tänk.


Visst är det något fel med den här bilden.




Det finns ingen lycka, ingen harmoni, ingen riktig glädje, allt är bara konstlat.......




Kram Mor i Stugan




1 kommentar:

Nettan sa...

Ja, just i detta fotot så ser det inte så kärleksfullt ut, men jag tycker allt att när man ser dem på lite mer "privata" bilder så tycker jag att de ser lyckliga ut tillsammans.

Men en sak som jag reagerade på var i somras när Madeleine och vad han nu heter eklaterade sin förlovning, var att han hade samma frisyr som Daniel. Precis som att denna frissa är ett måste för en blivande medlem av kungahuset. En riktig stekare-frisyr...