Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

15 december 2009

Julkort !

Nog skickas det massor och åter massor med julkort den här tiden , världen över.
Förstår om dom postanställda är döless på alla korten , undrar om alla julkorten kommer fram till rätt adresser .
Nä en del gör faktiskt inte det , det har man ju själv fått erfara , att man fått någon annans julkort.
Det är ju trist , både för oss och för dom som verkligen skulle ha kortet , som aldrig får det.
Jag tycker det är jättekul att få en massa julkort.
Jag hoppas att jag kan glädja någon annan med våra julkort , det tror jag nog .......





Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: