Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

04 december 2009

Vem åker ut ikväll på idol !


Jag tycker att det är hög kvalite på dom tre som är kvar.

Men vem kommer att åka ut ikväll.

För min del tror jag att Kalle åker ut , fast jag personligen älskar hans röst men han är rätt tråkigt att titta på.

Han ser lite löjlig ut när han försöker göra sina små danssteg.

Men de andra två har "det" både röst- och scen-mässigt och jag vete katten vem som tar hem det här.

Annars brukar jag vara väldigt bra på att gissa , men den här gången går jag nog bet.......
Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med. Calle har gjort sitt i idol! de andra två är stjärnor.
Kram Linda