Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

02 december 2009

Julklapps bekymmer !

Vad skall man köpa till en som redan har allt och inget vill ha.

Det enda vettiga , det är väl , att inte köpa nåt alls , eller hur.

Men nu är ju vi människor så där otroligt korkade.

Så vi kan inte låta bli ändå att köpa nåt åt denna personen som inte VILL HA NÅT ELLER INTE BEHÖVER NÅT.

Tänk att man inte kan LYSSNA på denna personen och göra som han eller hon säger.

KÖP INGENTING eller JAG VILL INGENTING HA.

Nä det blir ändå en julklapp eller i värsta fallet flera , med onödiga och helt fel saker som man köper.

När skall vi lära oss att sluta med julklappar till vuxna som ingenting vill ha.

Som anser sig ha allt dom behöver .......





Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: