Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

06 december 2009

Glasögon !


Synoptik går ut i sin TV-reklam att man får hjälp med val av glasögon , färg , form , design och att glasögonen ska matcha dig och dina färger m.m.





Jag kan inte låta bli att tänka varje gång jag ser reklamen.


Kvinnan som är med i denna tv-reklam , hur ser hon ut själv i sina glasögon.


I mitt tycke ser hon allt för bedrövligt ut , så jag personligen skulle aldrig i mitt liv vilja ha henne som smakråd när jag ska köpa mina glasögon.


Ok visst är det olika smak och tycke , men ändå, lite bättre val hade man kunnat gjort vid just en sån här reklam.





*******************





Den här skylten såg jag inne på en sida någonstans , jag tyckte den var lite kul och kanske man skulle efterlysa en liknande fast med karlar på också. Eller.......





Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: