Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 december 2009

Nyårlöften !

I alla år har man väl försökt att ge ett eller flera nyårslöften , men nu har man ju gett upp , det går ju aldrig att hålla dom.

Och varför skall man , bara för att det blir ett Nytt år, ge löften , dom kan man väl ge när som helst på året.

Fast det hör ju ihop , det här med löften och Nyår.

Men med åren har jag blivit klokare och struntar fullkomligt i såna här löften , som ändå aldrig hålls.......






Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Nei det er ikke lett med nyttårsløftene, men man kan jo alltids forsøke! Riktig Godt Nytt År til deg fra bestemor Drillo;)

vita drömmar och svarta tassar sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och din familj...
Du kan ta samma N,löfte som ja..=0)
Lägga ner mer träning på hunden...Och inte ha så många måsten utan njuta av nue´t här och Nu inte så svårt va!!!
Ha d koseligt
Kram wivi