Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

03 december 2009

Gränslar dom hålet !

Bugar för dessa bilder som jag fått via mailen av en god vän.

Människor saktar ner och försöker gränsla hålet , sedan känner dom en lättnad när de har klarat det.

Detta är faktiskt en hastighetsmanöverdon som används.

Du kan titta på alla tre bilderna.

Och det är mycket billigaare än hastighetskameror.






Mycket smart , särskilt om de flyttas runt varje dag.......
Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Nettan sa...

Haha, fiffigt... såna skulle vi ha på gatan utanför, det finns ju vissa som kör som idioter även på vår gata...

Bestemor Drillo sa...

Ja kanskje det er løsningen på fartsbøllene ! Ha en fin dag;)