Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 november 2009

Det man inte har !

Man går många gånger alldeles för mycket och i onödan , jag menar , man glömmer att hämta det man faktiskt var på väg att hämta nånstans.

Man brukar ju säga att DET MAN INTE HAR I HUVUDET , DET FÅR MAN HA I BENEN.

Så sant så.

Och det är ganska så underligt att man kan vara på väg att hämta en sak i ett rum, när man väl är där , ja då har man glömt VAD man skulle hämta.

Och för att komma ihåg det , så är man tvungen att gå tillbaka till ursprunget så att säga.

Är inte det underligt så säg.

Vi är konstiga vi människor .....


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: