Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

11 november 2009

Jag är född minst en kvart eller kanske en hel timme för tidigt!

Jomen det är sant.

Hur kan jag veta det , inre vetskap bara *ler*.

Det måste jag vara . för alltid när jag skall någonstans , så är jag i väldigt god tid , nästan för mycket i god tid , så jag får vänta och vänta.

Men hellre det än att komma i sista minuten och vara stressad till tusen eller att folk skall vänta på mig.

För det finns ju inte värre än att VÄNTA på folk som alltid kommer för sent .......




Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: