Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

17 november 2009

Varmkorv !

Jag blir galen på dagens varmkorv.

Varför spricker den alltid när man kokar den , även om jag inte kokar den "hårt och våldsamt" så spricker den alltid.

Det måste ju vara nåt fel på korven , är det så enkelt kanske att skinnet är för spänt och för trångt på korven.

Nu spelar det ju egentligen ingen roll , för dit den kommer (alltså i magen) lär den ju också spricka sönder.

Ja herre min skapare.

Vilka inlägg man får för sig att skriva , men alltid roar det väl nån (hoppas jag).

Men jag minns inte att varmkorven sprack förr i tiden , nu låter det ju som om man levat i 100 år.

Men det kan jag tala om för er att det har jag inte alls gjort........




Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror du köper fel sort, Litells ska det nog va, den brukar jag ha på jobbet och den spricker inte.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.