Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

01 november 2009

Så kan det vara !

En gammal man gifter sig med en yngre kvinna och trots att de är jättekära i varandra , så kan inte kvinnan få orgasm när de älskar.

De går till en psykolog för att få hjälp och får rådet att hyra in en ung , snygg man som ska vifta en handduk över dem medan de har sex.

Paret tycker att det låter märkligt , men eftersom de är desperata gör de som psykologen föreslagit.

Men trots de nya försöken med den handduksviftande mannen i högsta hugg så går det i alla fall inte för kvinnan.

Desperata att nå resultat byter den äldre mannen och handdukskillen plats.

Kvinnan och den yngre mannen sätter igång , och nästan omedelbart får hon en jätteorgasm.

Hennes man tittar på den yngre killen med ett leende och säger.

Där ser du grabben, så ska en handduk viftas......





Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

haha...ja du...det är bra med gott självförtroende :)