Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

10 november 2009

Pengar i soptunnan !

Regeringen satsade tre miljarder för att begränsa en svensk jobbkatastrof.

Rekordsnabbt anlitade Arbetsförmedlingen 952 coachbolag.

Aftonbladet har granskat dem alla.

IDAG: 98 av bolagen , mer än vart tionde , coachar arbetslösa med ovetenskaplig hjärntvätt.

Andra arbetar med hypnos , healing och otillåten terapi.

**************************************

Alltså , till sån HÄR GALENSKAP finns det pengar men vad hjälper det alla arbetslösa.

Med denna GALANA metod så haglar jobben över oss , ha ha.

Man slutar aldrig att tappa hakan Tre miljarder som kunde användas till att göra någonting vettigare av.

En lekstuga är vad det är........
Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Ingen männsika med vanligt sunt bondförnuft trodde någonsin på den satsningen på "jobb coacher" :/

Svensk politik när den är som vanligt...sämst !!!