Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

15 november 2009

VÄRT !


ETT LIV VÄRT ATT RÄDDAS

En man riskerade sitt liv genom att simma genom ett förrädiskt tidvatten för att rädda en yngling som var på väg att föras ut i havet.

Efter det att pojken återhämtat sig från denna fasansfulla upplevelse sa han till mannen.

Tack för att du räddade mitt liv.

Mannen tittade tillbaka in i pojkens ögon och sa.

Det är OK grabben.

Men se till att ditt liv var värt att räddas.......

Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Jorids BestemorBlogg. sa...

Det er så koselig og interesant og følge dine kloke, og noen ganger humoristiske betrakninger kjære Mor i Stugan.
Jeg liker meg virkelig her inne hos deg men du er jo så kreativ og rask å det popper jo opp innlegg raskere enn jeg er til og gi tilbakemelding.
Du skal dog vite at jeg leser hvert eneste innlegg og koser meg stort!!
Ønsker deg en fin uke!!
Klem fra Jorid!!