Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

02 november 2009

Läkarbesök !

En kvinna är till läkaren för sitt årliga besök.

Sjuksystern frågar om grundläggande frågor.

Hur mycket väger du.

65 kg svarar kvinnan .

Hon ställer sig på vågen och systern antecknar 74 kg.

Sjuksköterskan frågar.

Vad är din längd 1,73 svarar kvinnan.

Sjuksystern mäter och antecknar 1,66

Så tar systern blodtrycket och säjer till kvinnan att det är mycket högt.

Ja, vad fan förväntar du dig.

När jag gick hit var jag lång och slank.

Nu är jag liten och fet.......



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: