Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

04 augusti 2009

Älskar snäckor !


Det finns ju så många vackra former och modeller på dom.

Är det underligt att jag gillar snäckor.

Dom är skapade av naturen och dom är SÅÅ vackra.
Har ganska så många överallt i mitt hem.

Dom pryder sin plats där.

När jag tittar på dom , så drömmer jag mig bort till ett tropiskt varmt land ( Thailand ) där vattnet sköljs upp på en vit sandstrand med palmer.

Som vajar i den varma TROPISKA LUFTEN.........



Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Du+ har dina snäckor - jag har mina stenar....

Liggandes lite varstans i huset, och ute med dför den delen...

Kan inte vara utan dom - så är det bara.