Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

28 augusti 2009

Fick ett mail på morgonen !


Efter att parets bebis var född gick den panikslagna pappan in för att
träffa förlossningsläkaren.

Doktorn , sade pappan jag vet inte hur jag ska säga detta , men jag är ganska upprörd över att min dotter är rödhårig.

Hon kan omöjligt vara min dotter.

Nonsens , svarade läkaren.

Även om både du och din fru har kolsvart hår , så kan en av era föräldrar bidragit med rödhåriga gener.

Nej , det är inte möjligt , insisterade mannen.

Det är omöjligt , även våra föräldrar var svarthåriga och har varit det i generationer.

Okej , svarade läkaren , säg mig , hur ofta älskar du och din fru.

Mannen rodnade lite , tänkte och svarade.

Jag har arbetat väldigt mycket det sista året , vi har bara älskat en eller två gånger ungefär var andra eller tredje månad.

Aha , där har vi lösningen , svarade läkaren.

Det är rost.........



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: