Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 augusti 2009

Mardrömmar !

Ja , ibland så drömmer man mardrömmar , inte ofta , men det händer dock.

Det har hänt att man drömt nåt väldigt obehagligt , man vet inte riktigt vad , bara att man har en mycket obehaglig känsla och är glad att man vaknat.

Just det där att man inte vet vad man drömt , men ändå har en obehaglig känsla inombords av att det är nåt ruskigt , usch.

Ibland drömmer jag om ormar , det är ett djur som jag fullständigt hatar , så det återspeglas väl in i drömmen och blir en äcklig mardröm.

Nää , tacka vet jag ljuvliga drömmar om nåt bra och ljuvligt , sådana drömmar vill jag ha och inte mardrömmar.

Om man nu får bestämma själv förstås.......





Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: