Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

10 augusti 2009

Outtröttlig energi !

Ibland så önskar jag att jag var som kaninen på tv , ni vet DURACELL kaninen.

Som går och går och går och går , hur länge som helst.

Som har hur mycket energi som helst , för det har inte jag.

Jag blir trött och jag blir less , ibland döless , på allt .

Har man rätt till det , att känna vad människor ibland och tar energi ur en , att man blir less och trött på alla måsten här i livet.

Även om man ändå dom allra flesta gångerna , FAKTISKT tycker att det är ROLIGT alla dom där måstena.

Men ibland så , NÄ HÄ , jag vill inte.

Har inte LUST , IDS inte , ORKAR inte , MÅSTE inte........






Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: