Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

25 augusti 2009

Vackert !

Solen som letar sig in genom smutsrandiga fönster avslöjar att luften dansar av sånt man inte vill se.

Förr kallade jag det för damm.

Nu har jag fått lära mig att det kallas "sol frön" och då känns det nästan vackert.

På golvet hittar jag då och då änglarnas tofflor.

Små ulliga tussar, som de lämnat efter sig.

Jag ler , och önskar att de inte la dem överallt........




Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur utvecklas lille Hugo då?lottie
skriv gärna och berätta.

Ancan sa...

Jag blundar för smutsiga fönsterrutor fulla av hundnosavtryck numera.
Glad att jag har levande vovvar kvar därinne :-)