Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

02 augusti 2009

Du har blivit kramad !

Till Dig från Mig.

Det finns NÅGOT i en kram.

Den värmer om hjärtat, den välkomnar oss hem.

Den gör det lättare att skiljas åt.

En kram är ett sätt att dela glädje och sorg eller ett sätt ,för en vän att visa att dom gillar dig för att du är du.


Kramar är till för alla som vi bryr oss om.

Från mormor till din granne eller din nallebjörn.

En kram är något fantastiskt.

Den är det perfekta sättet att visa något.

Att visa kärlek som är svår att uttrycka i ord.

Det är underligt vad en kram kan göra för välbefinnandet.

Den fungerar överallt och på ALLA SPRÅK.

Kramar behöver ingen utrustning, reservdelar eller batterier.

Öppna bara dina armar och ditt hjärta........




Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: