Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

21 december 2008

Förvirrande !

Den här historien handlar om fyra personer.

De kallades för , Alla , Någon , Vem-Som-Helst och Ingen

Ett arbete skulle utföras och Alla trodde att Någon skulle göra det. Vem-Som-Helst hade kunnat göra det, men Ingen gjorde det.

Någon blev arg , därför att det var Allas uppgift. Alla trodde att Vem-Som-Helst kunde göra det, men Ingen insåg att Alla skulle strunta i det.

Den hela slutade med att Alla skyllde på Någon när Ingen gjorde vad Vem-Som-Helst skulle kunna ha gjort.


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: