Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

20 december 2008

Sitt stilla !


Säg CHEESE...!

Så där nu var det klart!

Bra nu kan du fortsätta läsa.

Nu ska jag framkalla bilden.

Jag är så nyfiken vem som läser min blogg och jag skulle bli jätteglad om du skrev några rader här också.


Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser men det vet du ju redan !!!

kramiz Jennie

carin sa...

Jag älskar din blogg sida. Mycket av det du skriver har fått mig dra på mungipan.Tack för att du finns och bloggar för det behövs fler bloggare som du som våga säga sin åsikt men även lägga in lite humor i bland,
Hälsningar Carin en tjej som gillar din sida och nu lagt den på favoriter,