Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

27 december 2008

Underbart skont !

Hej nu er jag her igen , bloggar norden. Som sagt skulle vi ut och shoppa igor kvell , men det blev inte so mycket av den varan, istellet blev det en long och skon thai massage over hela kroppen.

Bara ligga der och njuta , det finns inte ord som beskriver den underbara kenslan. Ner man er ferdig so kenner man sig lett som en fjeder , nestan som om man drukit Red Bull , man for vingar.

Det for bli en handla runda en annan kvell , er det nogot som ni onskar er skriv onskelista , so ska vi se om det gor att ordna . Nej nu ska vi ner till den underbara stranden och det jumma havet for att bada och snacka om det svenska skit vedret, med andra :) ......

Kram Mor i Stugan

3 kommentarer:

Junibacken sa...

Hej mamma...
Ja vi vet att ni har det underbart skönt där nere...så kasta det i ansiktet på oss bara :-) nej jag bara skämtar.
Thaimassage låter ju jätte skönt...såg en dokumentär på tv-n igår om tsunamins barn. Man fick följa en familj som förlorade sin lilla Viggo på 1 1/2 år...så sorgligt. Man fick följa med dem tillbaka till Kao Lak (eller hur det nu stavas :-))
ha det nu så underbart och fortsätt att leva livet...melvin ge er en puss och en kram

Anonym sa...

Varför kan du inte skriva något till mig?

Anonym sa...

Hej!!
Jo jag kom på en sak. Tror du det finns tuffa skinnjackor som till pojkarna där nere? Hinner du får du gärna kolla och priset:-) kunde vara coolt till våren. Fortsätt att ha det kalas!!! Hugo skickar en nospuss!!!

kramiz Jennie