Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 december 2008

Selskapsdam !

Idag ska jag vara selskapsdam ot gubben min , ligga inne po rummet och lesa eller glo po tv.
Det er nemligen som so at han har tarmrensning, lite ont i magen alltso, vogar inte go ut , om det skulle trycka po i den nedre regionen.

Han vill ha toaletten i nerheten , jag kanske ska ge mig ut och leta efter en baja- maja och sedan be nogon Thailendare att go efter oss med den , ha , ha , vi for vel hoppas att det blir bettre framot kvellen , so han slipper att vara bunden till toan i allafall......


Kram Mor i Stugan

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för titten! Vi hörs av i bloggen!!! Hoppas mannen kryar på sig!!
Kram

Unknown sa...

Hoppas det blivit bättre med farfar! Medans andra förtvivlat får äta tabletter för att överhuvudtaget få ut något, så är det andra som inte kan utanför dörren förrän det rinner! Aldrig är det rättvist!

Kram på er från Linda Pierre Kevin och Ebba. Ps. Vi mår mycket bättre nu!Ds.

Anonym sa...

Stackaren!! Det var som jag å Linta, vi sket ikapp på var sitt rum när vi var där, Ha ha, men vi skaffade dunder medicin på apoteket där..hoppas han snart blir bättre!! Ha en fortsatt skön semester, kram från oss isbitar, 8 minus idag.../Ingrid, Dani Ella Tekila

Anonym sa...

Det blir nog lätt så när man är glupsk och ska äta gott. En gammal beprövad medicin är Koltabletter (uahäääää).
/Michael