Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

18 december 2008

Väck med den !


Magen ska väck .

Om 5 dagar bär det av till paradiset Thailand och där ska man vara iklädd bikini på stranden .
Men i värsta fall finns det stora handukar ,
att gömma sig i.

Jag får väl ligga i som en iller, Pust ,Stonk ,Stöön.


Det har inte hjälpt att jag är ute och går flera mil i veckan, den putar så retfullt i alla fall.


Det värsta som kan hända är om någon kommer fram och säger "jag får gratulera" , ni fattar va , vid min ålder.


Nej , nu får det bli hårdträning de sista dagarna....



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: