Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

21 december 2008

Smög mig ut i bloggosfären !

Det är sant , när jag smög mig ut bloggvärlden hade jag ingen som helst ANING om vad det handlade om.

Dagboksanteckningar , rapporter från mitt dagliga liv på nätet. NEJ , det är tillräckligt ointressant.

Därmed inte sagt , att det jag skriver nu är intressantare för er , det är roligare att sitta och berätta sånt som för ögonblicket känns viktigt , eller något jag läst.

Jag trevade mig fram , läste andras bloggar och utbildade mig. Klart och tydligt fick jag veta att en framgångsrik blogg MÅSTE ha minst 5-6 inlägg per dygn :O .

JÖSSES , då får man ju inte göra annat än sitta och skriva , tänkte det får i alla fall bli ett inlägg om dagen förhoppningsvis.

Så får vi se hur länge det håller , får väl som alla andra snart , bloggtorka som dom säger....


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: